Forum Travel


Forum of expats Travel: Ask questions and participate to discussions concerning expatriation.

  Search the whole website

  User's Charter  -  Help  -  Terms and Rules  -  Privacy Policy

✎ EN Travel to Shanghai and buying furnitures

Discussion in 'Travel' started by bottilagineise, Oct 12, 2012.

  1. bottilagineise

    bottilagineise New Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Living In:
    United Kingdom
    Nationality:
    Azerbaijani (AZ)
    Languages:
    Deutsch, English
    Ich reise zu Shanghai Juni in diesem Jahr, ist es heiß und feucht. Ich mag den Laden von chinesischen antiken Möbeln (traurig ich kenne nicht den Namen aber ich kenne das Handy des Eigentümers 13621990301 oder 13901685220) hat sich befunden in surburb von shanghai Stadt hat genannt als qingpu Bezirk. (Auf der westlichen Richtung von hongqiao Flughafen) so nicht zu weit von amerikanischem Schule Puxi Abschnitt.

    Sie benutzen Ulme Holz und sie haben mehrere Hölzer die Farben von Enden, von zu wählen, (alle nette Anschauen, nicht der billig sh1t). Der Stil ist traditioneller als ander einkauft wir sind gewesen zu, aber die Qualität ist WAAAY besser.

    Und sie haben komplettes Sortiment von chinesischen antiken Möbeln in ihrer Lagerhausausstellung, und können für. Sie auf welches, das Sie kaufen mögen, und mit dem Eigentümer um zu verhandeln, Sie annehmen vorbereiten verkauft könnten zeigen bewertet.

    Sie haben ihre eigene Fabrik (nicht so entfernt) und sie haben einen Katalog des Stoffs sie können machen für Sie. sie sprechen Englisch ABER ich denke, dass Sie bitte mit der Qualität ihres Stoffs sein werden. Preise sind vernünftig (nicht billig) aber nicht verrückt jeder.
     
  2. smith65

    smith65 New Member

    Joined:
    Nov 27, 2012
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    City:
    Vancouver
    Living In:
    Canada
    Nationality:
    Canadian (CA)
    Languages:
    English
    Most foreigners came to Shanghai ,at the end of their journey,they d' like to shopping there. There are too greatest and most popular marketplaces in Shanghai, one is situated at No. 580 in the western of Nanjing Street known as Hancity Style & Components Plaza. ,another one is neat the Science & Technology Museum.
     
  3. jerrysherry

    jerrysherry New Member

    Joined:
    Aug 31, 2013
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Nationality:
    Canadian (CA)
    Languages:
    English
    i also just move to shanghai. i also want to buy furniture for my new house. my friends recommend me to buy online store. After my searching the internet, i find the online store - http://www.melodyhome.com/, where offer discount but also quality furniture. Besides, this online store also has physical stores all around China, including shanghai. So i go to its physical store to see the furntiur i expect to buy. It is really good. Hope i can help you.
     
Loading...
Similar Threads Forum Date
✎ EN Travel to Mexico Travel Aug 14, 2023
⌸ EN Magazine How to Write a Travel Insurance Claim for Flight Cancellations? Travel Oct 6, 2022
✎ EN VAT refund for travelers Travel Oct 22, 2012
✎ EN Travel to Gisborne Travel Oct 24, 2011
✎ EN Cape Town Travel Writing Retreat 5-9 Sept Travel Jun 16, 2011

Share This Page