Foro Immigration Canada

Foros de la expatriación en Immigration Canada: Haz preguntas y participa en las discusiones de los expatriados.

Busque el Web Site entero

Carta usuario  -  Ayuda  -  Términos y reglas  -  Política de privacidad

✎ EN Work and migrate in Canada

Tema en 'Immigration Canada' comenzado por jay101, 17 de Noviembre de 2015.

1. jay101

jay101 New Member

Se incorporó:
    17 de Noviembre de 2015
    Me gusta recibidos:
    0
    País:
    Francia
    Nacionalidad:
    Francés (FR)
    Idioma:
    english
    I work as a business strategy consultant with experience in the UK and UAE. I would like to get a job in Canada to immigrate there because I heard the lifestyle is much better in Canada than in most other places. What are the best channels for finding work in Canada for overseas workers?

2. jay101

jay101 New Member

Se incorporó:
    17 de Noviembre de 2015
    Me gusta recibidos:
    0
    País:
    Francia
    Nacionalidad:
    Francés (FR)
    Idioma:
    english
    You could get help or look on your own. Help can come from consultants and recruiters. Looking on your own takes effort but you will save 10 of more thousands of dollars (which is how much recruiters charge). To look for jobs on your own look at sites like jobbank.gc.ca, jobsaloon.com, kijiji.com, eluta.ca.

3. andrew39

andrew39 New Member

Se incorporó:
    18 de Julio de 2016
    Me gusta recibidos:
    0
    Género:
    Hombre
    Ciudad:
    Toronto
    País:
    Canadá
    Nacionalidad:
    Británico (GB)
    Idioma:
    English
    You can contact some recruitment agencies to get a job in Canada. If you know someone in Canada(friends or relatives), it would be more good. You can try to get a visitor visa and can search for jobs.

4. Cyrilexpat

Cyrilexpat Administrator
    Miembro del Equipo Editor

Se incorporó:
    5 de Octubre de 2012
    Me gusta recibidos:
    68
    Género:
    Hombre
    Ciudad:
    London
    País:
    Reino Unido
    Nacionalidad:
    Francés (FR)
    Idioma:
    Français, English, Italiano (un pó)
    :confused: Hmmm you are not allowed to search for job when you have a tourist visa... :cry:

Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Haz clic para expandir...
Cargando...