Forum Immigration USA


Forum of expats in the Immigration USA: Ask questions and participate to discussions concerning expatriation.

  Search the whole website

  User's Charter  -  Help  -  Terms and Rules  -  Privacy Policy

✎ NL Hoe zijn jullie geemigreerd naar usa? How did u immigrate??

Discussion in 'Immigration USA' started by rebecca1979, Mar 28, 2016.

  1. rebecca1979

    rebecca1979 New Member

    Joined:
    Mar 28, 2016
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Female
    City:
    maasdijk
    Living In:
    Netherlands
    Nationality:
    Dutch (NL)
    Languages:
    nederland. engels.
    Na eigenlijk jarenlang verlangen naar het emigreren naar Florida en het uitzoeken hoe... loop ik steeds vast op hoe en welke manier je als gezin legaal in amerika kan verblijven.
    Welk visa is het beste en hoe verkrijg je die??
    We hebben geen 10 duizenden euro's op de bank staan. En we hebben een klein beveiligingsbedrijf hier die we eventueel mits het kan willen behouden als wij in Amerika wonen.
    We hebben 2 kinderen van 12 en 14 jaar die natuurlijk naar school moeten.
    Mijn droom is om een pensionstal te runnen maar daar krijg je geen visa voor denk ik, maar een baan in de thuiszorg is ook prima. En mijn man wil het liefst wat in de beveiling blijven doen maar wil alle soorten werk aanpakken om onze emigratie werkelijkheid te laten worden.

    Ik vraag me gewoon af of iemand tips heeft en ben heel benieuwd hoe jullis in amerika zijn beland. Ik neem aan dat er niet alleen mensen zijn de greencard lottery??? :D
     
  2. Cyrilexpat

    Cyrilexpat Administrator
    Staff Member Editor

    Joined:
    Oct 5, 2012
    Messages:
    10,623
    Likes Received:
    65
    Gender:
    Male
    City:
    London
    Living In:
    United Kingdom
    Nationality:
    French (FR)
    Languages:
    Français, English, Italiano (un pó)
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Click to expand...

Share This Page