Forum Buenos Aires


Forum of expats in Buenos Aires: Ask questions and participate to discussions concerning expatriation.

  Search the whole website

  User's Charter  -  Help  -  Terms and Rules  -  Privacy Policy

✎ EN Meetings in Buenos Aires

Discussion in 'Buenos Aires' started by Jojo75, Aug 23, 2012.

  1. Jojo75

    Jojo75 New Member

    Joined:
    Aug 23, 2012
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    City:
    Paris
    Living In:
    Argentina
    Nationality:
    French (FR)
    Languages:
    French, English, poquito Spanish ;)
    Hi,

    I'm looking for party-goers and joyful people in Buenos Aires to hang out and have some fun.
    I'm a young French guy (25years old) with some Argentinian friends but when they're at university or work, I'd like to go around with other people.

    Feel free to reply here or send me a message if you dare going out with a French lad :D

    Ciao

    G
     
  2. rem8000

    rem8000 New Member

    Joined:
    Aug 24, 2012
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Living In:
    France
    Nationality:
    French (FR)
    Languages:
    Français, Anglais, Espagnol
    Salut je suis Français également, 28 ans. J'arrive bientôt à Buenos Aires (d'ici une à deux semaines), je suis actuellement en Colombie. Je te recontacterai pour aller boire un verre :)

    Je voyage actuellement en Amérique du Sud pour au mois 6 mois, je viens de passer 1 mois en Colombie avec une amie et maintenant je me déplace à Buenos Aires pour les 3 prochains mois je pense. Je compte m'inscrire dans une école et prendre des cours d'Espagnol pour m'améliorer, je pense avoir trouvé celle qu'il me faut.

    Côté logement par contre, ceux proposés par l'école sont chers, j'aimerais trouvé quelque chose indépendant de l'école, une colocation, pour partager les frais et surtout faire des rencontres!

    Toi que fais-tu à Buenos Aires? Où vis-tu? As-tu un conseil à me donner pour le logement?

    A bientôt peut-être!
     
Loading...
Similar Threads Forum Date
⚑ EN Announcement EasyExpat.com is looking for networkers/helpers for our Community in Buenos Aires Buenos Aires Dec 3, 2020
⚑ FR Annonce EasyExpat.com recherche des animateurs pour notre communauté à Buenos Aires Buenos Aires Dec 3, 2020
☛ EN Advice Weekend in Buenos Aires: what to do? Buenos Aires Sep 26, 2018
☛ FR Conseils Que faire le week-end à Buenos Aires ? Buenos Aires Sep 26, 2018
☛ EN Advice Activities in Buenos Aires during the school holidays Buenos Aires Sep 26, 2018

Share This Page