Forum Belgium


Fora Expat w Belgium: Zadawaj pytania I bierz udzial w dyskusjach dotyczących zycia Expats.

  Szukaj na stronie

  Karta Użytkownika  -  Pomoc  -  Regulamin  -  Privacy Policy

✎ EN Piano Lessons

Temat na forum 'Belgium' rozpoczęty przez kristineM, Czerwiec 25, 2010.

  1. kristineM

    kristineM New Member

    Dołączył:
    Czerwiec 23, 2010
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Płeć:
    Kobieta
    Miasto:
    Brussels
    Kraj:
    Belgia
    Obywatelstwo:
    Rumuński (RO)
    Język:
    French, English, Romanian
    I am a piano student in the royal conservatory in brussels in the master 2 degree
    and i teach piano for two years in brussels in french, english and romanian.
    I worked with children and adults and approached to different styles of music: classical, tango, pop, blues.
    Don't hesitate to call me on my mobile phone:0488 174345

    regards,

    cristina
     
  2. EasyExpat

    EasyExpat Administrator
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Luty 10, 2003
    Posty:
    8583
    Polubienia:
    22
    Miasto:
    London
    Kraj:
    Wielka Brytania
    Obywatelstwo:
    Brytyjski (GB)
    Język:
    English, Français
Wczytywanie...
Podobne tematy Forum Data
✎ EN German lessons Belgium Październik 16, 2012
✎ EN Guitar Lessons / Recording & Photoshop (brussels) Belgium Czerwiec 8, 2010

Poleć forum