Forum

Expat forum : Ask questions and participate in discussions concerning expatriation.
  Register  -  Login  - FAQ
  Advanced search  - Search the whole website
 User's Charter
Language:

Viewing profile - EntelechyLibussa

Newbie
Newbie
Username:
EntelechyLibussa
Nationality:
Germany (de)
City:
Prag
Living in:
Czech Republic
Languages:
Deutsch,english
Occupation:
Medium
Interests:
Esoterik,Tiere,Kunst
Groups:

User statistics

Last visited:
Mon Jul 30, 2012 11:18 am
Total posts:
0
(0.00% of all posts / 0.00 posts per day)

Wall/Profile comments

Sind denn unter euch Tschechen keine Freidenker??? Plötztlich tut ihr alle so stockkatholisch, obwohl ihr ansonsten Hurerei begeht und klaut! Das Paradies muß nicht zwingend in Jerusalem beginnen! Da gibt es mehrere Mythologien von anderen Völkern, die etwas Anderes besagen - auch von den slawischen Heiden! Warum wollt Ihr den Juden, die sich 6000 Jahre als Herrenrasse aufgespielt haben, den Vorrang überlassen??? Es gibt mehrere esoterische Lehren, die besagen, daß alle 2000 Jahre eine neue Weltreligion aufkommt (nachdem Jesus mit 12 zum1. mal im Tempel war)! Warum gebt Ihr mir nicht endlich eine faire Chance??? Meine körperl. Schwächung habe ich dem Angriff der Urschlange zu verdanken! Warum hören nicht wenigstens einige von euch auf euren Nationalgeist, wo auch ein solches mächtiges Wesen von Nürnberg es auch schon mal besagte und meine bisherigen Tierexperimente darauf hinwiesen??? Kümmert auch endlich um mich, bis ich Nachkommen von fleischfressenden Tieren mutiert habe - oder weiter Fluch auf euch!!! (Auch wenn dieser Eintrag gelöscht wird!!!) Die letztvorige Weltreligion, vor der, die ich gründe, ist der Islam, und da wurde Mohammedd vom Engel Gabriel zu deren Verbreitung gezwungen - ebenso wird Eloah (Allah) durch den mächtigsten Geist von Prag, die slawische Rasse, notfalls mithilfe der arischen, zwingen, bei Ihnen die letzte wahre Weltreligion aufzubringen, damit die Evolution endlich in eine neue Ära kommt!!! Schon Jesus sagte: Wer Schwachen hilft wird belohnt!!!
EntelechyLibussa
Sat Jun 23, 2012 3:05 pm

This user only allows his/her friends to leave comments! - Add friend

Recommended service partners Recommended Service Partners

Find flatmates
Find flatmates
Discover all EasyRoommate offers, search for a flatshare, advertise a room: go through the ads and enter your profile.

International Movers
International Movers
Compare up to six quotes from our network of moving companies that can help you plan your international move.

Hotels
Hotels
You will get discount hotel rates, last-minute deals, hot deals, special offers, with a real-time reservation and on-line booking.

Expatriate health insurance
Expatriate health insurance
Apply online for free quotes on repatriation assistance and expatriate and foreign health insurance.

Hostels and budget accommodation
Hostels and budget accommodation
Find a selection of youth, independent and backpacker hostels worldwide on our page.

Currency and international payments
Currency and international payments
Moving overseas or working abroad: Send and receive money at the best exchange rates and save hundreds or thousands every year.

Add this topic to your bookmarks on MyExpat Copyright EasyExpat Ltd © 2013. All rights reserved.

Look for more information with dotExpat network:
Blog Expat  -  EasyExpat Travel  -  Expert Expat  -  Expat News  -  Expat Quotes