Hi, Need help : Would like to have any information regarding the following situation : I live and work in France. I ve leaved a company 1 month ago after resignation for a new one. My notice period is not reached (3 month period where you or your employer can decide to break the contract) Today I ve got a proposal to move to Bahrein as an expatriate (Bahrein employer). The question is : After I resign with my new company, what are my rights with respect to unemployment insurance i ve contributed continuously for many years ? What are the details of those rights ? ____________________________________________________ J'aimerai connaitre mes droits pour cette situation : J'ai quitté ma société il y a 1 mois apres avoir demissionné pour un autre job. Je vis et travaille en france, je suis en period d'essai encore 2 mois (3 mois au total) J'ai recu une proposition pour aller travailler au Bahrein comme expatrié (employeur au Bahrein). Si je demissionne de ma société ou la quitte pendant la période d'essai, quels sont mes droits vis à vis de l'assurance chomage pour laquelle j'ai cotisé de facon continue plusieurs années. quels sont les détails de ces droits dans ce cas. Merci Thanks in advance